[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: kmol
Forum Index » Profile for kmol » Messages posted by kmol
Eu mai vin cu o idee: Glass Bloodfin Tetra. Mi-au fost recomandati si mie la inceput dar nu am gasit atunci. Poate tu esti mai norocos. Cam asa arata:
image
Unualtu wrote:Am vazut ca toata lumea zice ca viviparii sunt pestii incepatorului

In ciuda faptului ca se inmultesc intr-un ritm ametitor sa stii ca nu sunt chiar "pestii superman", sunt destul de sensibili, uneori pot fi destul de bolnaviciosi ... etc. Deci sa nu pleci de la premisa aceasta. Este foarte adevarat ca diversitatea coloristica precum si faptul ca se inmultesc usor si repede ii fac atractivi. Multi dintre noi am fost extrem de mandri cand am avut primii pui in acvariu, e in firea noastra sa ne bucuram si sa ne incante acest lucru.
In alta ordine de idei, xipho se fac destul de mari, o femela matura poate ajunge usor la 12-13 centimetri deci ai grija ce specii aduci in acvariu. Pentru inceput ti-ar fi ideale plante cu crestere rapida, gen Elodeea si plante de suprafata gen Pistia care te vor ajuta sa scapi de multe din toxinele ce se acumuleaza initial in bazin.
Nu ai spus nimic despre substrat si fertilizare, daca ai timp incearca si documenteaza-te si in aceasta privinta.
Sper ca nu incepi sa dai inapoi
Bine ai venit, ape limpezi sa ai.
ovidiucol wrote: .. eu de cand eram mic si avea 'al batran acvariile stiam ca "sanitarii" mananca resturile celorlalti pesti .. respectiv fecale .. )

"Sanitarii" NU sunt coprofagi. Consuma intradevar resturi de mancare dar nu fecalele celorlalti pesti. Si chiar daca in mod ciudat ar fi asa nu ar trebui sa produca si ei fecale la randul lor ?