[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: vladxxl
Forum Index » Profile for vladxxl » Messages posted by vladxxl
salutare sunt un mare incepator o sa rezum tot :

Sourface-skimmer

1)ce face?
2)la ce foloseste?
3)unde se foloseste?
4)e bun?
salutare am mai vazut in acvaristica ca pestilor le este dat morcov,castravete,salata aceasta hrana ``vegetala`` trebuie fiarta sau distribuita cruda si ce fel de astfel de hrana se mai poate doza pestilor sau ce pesti mananca hrana?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~e buna aceasta hrana?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

deasemenea am vazut hrana vie formata din viermi , ea se poate achizitiona de la pet shop sau de la pescarie , si cum se numeste aceasta hrana?
~~~~~~~~~~~~~e folositoare sau ajuta in vreun fel pesti?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
salutare imi puteti explica cum functioneaza un astfel de filtru?

e bun ca shi filtrare?

daca se spala intr-un fel cum se face ?
salutare am nevoie de ceva indicati despre plante mai usor de crescut si/sau mi rezistente

la mine se intampla mereu urmatoarea faza: iau planta ff frumoasa o iau din ghiveci o plantez shi peste o sapt ff bine sa gasesc un sfert din ea uscata prin acvariu(imi moare ,se usca,mio destrama pesti)

de mentiont pana acum nu am folosit niciun fel de fertilizant ,nici co2 , iar ca substrat am nisip normal+pietris mai maricel)

in acvariu am scalari(se cam dau la plante) , xipho , carasi(nu prea mananca platele acestia..),ramirezi , gurami ,ancistrusi shi cory (cam 2 din fiecare inafara de ancistrus shi xipho care shunt multi shi respectiv 1)

26 grade incalzitor(nu mai stiu decare e ) , filtru extern aquaclear 30 (burete shi biomax) , pompa aer cu piatra shi burete

va rog ajutor!!!
aha ms de ajutor