[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: bulan77
Forum Index » Profile for bulan77 » Messages posted by bulan77
Foarte trista faza cu petshop-urile, eu ma gandeam la Ancistrus sp. super red sau Ancistrus hoplogenys, trebuie sa fie ceva care sa se ridice la maratia ciclidelor
Poate facem o tranzactie daca ma hotarasc. in sibiu nu prea avem cine stie ce de ales , mai ales ancistrusi am vazut doar cei comuni , nimic deosebit.
Salut!
As dori sa stiu ce pesti sanitari merg in acvariu cu ciclide africane?
Vreau doar sa ma ajute cu lustruitul geamului si restul de alge pe care africanii nu le mananca.

Va multumesc!
Salut tuturor acvaristilor !
Ma numesc Calin si sunt din Sibiu. Sunt incepator in tot ce tine de acvaristica , curand am sa fac un an ). Am visat la aquascape si la tot felul de marati , dar se pare ca nu mi-au iesit , nu am avut nici informatia necesara si nici bugetul necesat. Iar cum timpul a trecut , am ajuns sa ma reprofilez si sa ajung in domeniul ciclidelor , dupa cum stiti am si un jurnal despre acest acvariu , care in cele din urma este stabil iar ciclidele cresc vazand cu ochii. Eu am cam sarit aceasta etapa de prezentare si am intrat direct in "pita") , considerand ca este adecvat sa ma si prezint in cele din urma .

Am detinut un acvariu de 60l de la diversa in care am crescut niste ancistrusi , gurami , un mascul de Apistogramma agassizi super red (acesta fiind vedeta), un black moli , ce mai o ciorba in toata regula , parte frumoasa a fost ca s-au inteles, desi dupa un studiu mai amanuntit am vazut ce harababura era in acel acvariu.
Momentan detin un acvariu 125x60x45 , undeva pe la 340 l net , in care cresc cateva specii de ciclide africane.

Am atasat cate o poza cu fiecare acvariu.