Salut tuturor acvaristilor!
Ma numesc Calin si sunt incepator in ceea ce tine de acvaristica , am inceput totul acum 5 lunii cand mi-am cumparat primul meu acvariu , avea 60l , nu au trecut cateva zile si deja eram innebunit sa ma uit la el si sa studiez comportamentul pestilor pe care ii aveam ( o pereche beta si vreo 3 ancistrusi albino). Dupa cateva lunii lucrurile sau schimbat am studiat forumurile de specialitete si tot felul de articole legate de acvaristica si am vazut un subiect care mi-a atras atentia in special ....acela find Ciclidele Africane , am tot studiat jurnalele celor mai experimentati si comportamentul acestor pesti si am spus ca este momentul sa ma alatur si eu.
-Noul meu acvariu este diy si are dimensiunile 125x60x45 din sticla de 10mm cu fund dublu si intarituri longitudinale , totul a fost lipit cu silicon Bison special ptr acvarii.
Am urmarit fiecare pas in ceea ce tine de lipirea acvariului , am vazut totul intr-un post pe forum. Acvariul a stat la uscat o saptamana si acum este in perioada de proba , au trecut deja 4 zile de cand este plin cu apa si sunt fericit sa spun ca nu au fost probleme

.
-Stand din cadru metalic imbracat in pal.
-Decorul este diy facut din polistiren expandat cu straturi de ciment care va fi vopsit cu oxid de fier .
-Ca filtrare am sa folosesc o canistra SunSun HW 403A umplut cu siporax , roca vulcanica si inele ceramice iar ca filtru intern m-am gandit la un Resun SP-2500 + filtru uv 15w.
-Iluminare 2x neone T8 de 36W , nu am cumparat ceva special , am gasit la Dedeman niste neone de la philips Snow White (sper sa arete bine , in caz contrat am se le schimb).[img]
-Ca substrat m-am gandit sa folosesc praf de marmura deoarece ma ajuta si la ridicarea duritatii apei.
Iar ca decor interior am sa folosesc pietre de stanca.
Ciclidele care mi-au placut si care as dori sa le am sunt:
-o familie Labidochromis Caeruleus 1m + 4f
-o familie Pseudotropheus Elongatus Chewere 1m+4f