elis wrote:Pai asa era si in bazinul care l-a inspirat....
Aha, am inteles acum si m-am uitat mai atent in linkurile de mai sus. Ala imi pare ca are culoarea gri. Oricum sunt curios cum o sa arate cu lumina...cred ca da bine
Nu am citit intregul post al tau, dar si eu sunt incepator, am avut ceva pierderi din cauza unei prostii. Adica am cumparat si eu un filtru de ala ,care are filet de alama, adica CU.
Mi-a cam murit 90 la suta din display.
Scapa de filetul de alama, mie nu mi-a zis nimeni si acum macar nu-i las pe altii sa faca aceleasi greseli.
Te salut , Robert
Salut. Multumesc de sfaturi. Asa cum am mai zis si la momentul respectiv acel filtru nu va sta acolo sau daca va sta apa nu va avea contact cu el. El va fii un CO2 scrubber, acel carbon va fii inlocuit si pe acolo va trece doar aer.
Work in progress... A venit capacul din alucobond. Mai trebuie un pic mesterit dar una peste alta arata super bine. Zilele urmatoare am sa pun pe el ventilatoarele, reflectoarele si sa fac instalatia electrica.
Datorita faptului ca m-am impotmolit cu capacul din alucobond, adica persoana care trebuia sa il faca e ft ocupata ma vad nevoit sa trec la planul B adica sa il fac din komatex de 10mm, sa imi taie cineva materialul si eu sa il lipesc. Acum doua intrebari:
1. Cu ce lipesc komatexul?
2. Ce alte variante de material mai am?
Legat de colantul negru pot sa iti spun ca eu mi-am pus la bazinul meu de 100x55 colant insa trebuie sa fie un pic mai de calitate. Eu am avut de la ORACAL. L-am luat de la o firma care se ocupa de colantat autoturisme. E un pic mai scump ca la un magazin de bricolaj, dar pentru 10 ron in plus au mai multe variante. Si eu l-am pus cu apa si nu are nici o bula si nici o urma de albeata. E bine cand scoti apa sa folosesti o racleta din aia de spalat geamuri cu cauciuc in varf pentru ca se muleaza mult mai bine, si acopera o suprafata mai mare decat un card.