[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: Blue14
Forum Index » Profile for Blue14 » Messages posted by Blue14
Nu stiu, e cam inalt, poate nu bate lumina pana jos, eu zic mai bine iatil pe asta: http://www.aquariumprest.ro/products.php?326&cPath=23 sau sa-ti iei un Hailea f 60, ai pm.
E bun, dar cam inalt, ce sistem de iluminare iti iei ca sa bata lumina pana jos.
dino66 wrote:
Cat despre "pe?tii exotici" eu cred ca po?i tine un mascul frumos de betta.

Da, poate sa tina un mascul de betta, dar stiti cum sunt incepatorii, nu se rezuma la un peste, ci suprapopuleaza acvariul din prima!
Frumos peste, sa-si revina!
Gata, invat repede ca sa nu raman falit, de ieri am inceput sa dau cate 2 picaturi pe zi de jbl coral fluid, care miroase oribil, joi imi vin clovni ocellaris si mi-am luat jbl maris.
Nu, el si-a luat acvariu datorita mie, nu mai pune intrebati care nu au legatura cu acvaristica.
Costin wrote:
Andrei1234 wrote:Pe langa Costin mi-am molipsit un coleg de vand aveam acvarii de o luna.

scrie ma corect
ce coleg ti-ai molipsit mai andrei

Pe Costi, nu mai pune intrebari care nu au legatura cu acvaristica, aici nu e chat.
Avansatul wrote:Ce spuneti de o conferinta pe messinger?
Va trimit id meu in pm si facme o conferinta

Ok, da maine, ca nu mai stau mult pe telefon.
Costin wrote:
Andrei1234 wrote:Bravo Costine, ai decis sa te apuci de acvaristica!
Ps: e colegul mei de scoala si eu l-am facut sa se apuce de acvaristica;

tu eu vreiam sa ma apuc de la 8 ani

Ma rog, eu te-am indemnat.
Cand iti cumperi acvariul, vin la tine sa-ti dau niste plante.
Ps: scuze de off topic;
Pe langa Costin mi-am molipsit un coleg de vand aveam acvarii de o luna.
Bravo Costine, ai decis sa te apuci de acvaristica!