[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: stefanp
Forum Index » Profile for stefanp » Messages posted by stefanp
Io stiu oameni care nu mai sunt de mult incepatori si tot au acvariile pline de buruieni.
Asa ca nu-ti face griji
NU lua butelie de 0.5 kg; e foarte posibil sa ai probleme la incarcare, in sensul ca nu multi incarca butelii atat de mici.
Si in plus, se va termina repede.
Ia una de 2 kg (sau mai mare daca iti permiti).
Acvariul tau inca nu e ciclat, daca tu inca ai nitriti, inseamna ca abia incep sa se formeze nitratii (sau nici n-au inceput, dar apar la test datorita fertilizantului).
Vei putea stabili un ritm constant de fertilizare dupa ce se stabilizeaza bazinul.

Deocamdata nu te impacienta si nu "brusca" bazinul.
Salutare si bine ai venit!

Asteptam niste jurnale cu acvariile tale
Bine ai venit la noi!
N-am citit vreun studiu sau ceva, dar tind sa cred ca poti tine doar masculi fara probleme.

@severum777: cei doi ai tai nu cred ca au murit din asta. Tu mori daca 6 zile stai fara "ocupatie"?
Nu trebuie sa scoti toata apa ca sa pui pietrele, scoate un pic, cat sa nu dea pe de laturi cand bagi pietrele.
Insa vorba colegului de mai sus, daca le-ai luat de la mare, e probabil sa fie calcaroase.
Testeaza-le cu otet sau detartrant.
Pune o poza sa vedem daca e BBA si cat e de grav.
Daca sunt doar cateva smocuri, le poti smulge manual.
Probabil e vorba despre niste vietati denumite ostracode(da click pe nume, ai cateva informatii pe link-ul respectiv) (mai sunt si copepode si cladocere).
Mergi pe incredere cu mancare granule/fulgi , ce ai tu nu sunt asa pretentiosi.
JBL (astea gasesti peste tot)/ Tetra (la fel, gasesti cam prin orice petshop), sau daca vrei ceva mai de top, Dennerle.