Message |
|
N-am desfacut sacul, ca pe urma ma punea sa-l platesc
Din ce am vazut eu parca ar fi avut 1mm, sau poate vorba ta, erau resturi farmitate...desi pareau destul de regulate bobitele...
Insa mi-au confirmat si cei de la happypets ca au in jur de 2-3 mm.
Maine pun baietii comanda, iar vineri imi ajunge.
Pretul comenzii a fost 870 RON, mi-au acordat o reducere de 5%, deci pret final 826.5 parca si nu ma taxeaza la curier (care ar fi cam 20 RON).
Comanda include ce am spus mai sus, plus 2 neoane osram 865 de 39W si un pad de la JBL 80x40.
Am zis sa iau pana la urma si incalzitorul, caci oricum mai tarziu aveam nevoie de el si tot atat ma costa, testele am zis ca daca sunt incepator sa nu ma risc. A ramas inelul ala care dupa cum a spus HumanFace, as fi gasit mai ieftin, insa pentru 10 lei, am scapat de-o umblatura.
Mai urmeaza sa iau plante, dar undeva la sfarsitul lunii, caci setupul il fac cand ajung in Iasi, pe 1 sau 2 octombrie. Pestii la vreo 2 saptamani dupa, daca rezist pana atunci
Si pe viitor, in cateva luni am sa incerc o instalatie CO2, un filtru extern si cateva teste ce-mi lipsesc.
|
 |
|
Uitasem sa intreb.
Manado asta e pe mai multe dimensiuni? Ca am intrat intr-un petshop astazi si aveau manado niste bobite tare mici...
Cand am dat comanda astora de la happypets, am zis ca as vrea sa aiba 2-3 mm, este de dimensiunea asta?
|
 |
|
Deci raman cu Osram si eventual mai incerc in combinatie, sa vad ce iese. M-am uitat de curiozitate dupa Aqua Medic, am vazut un neon plantgrow, insa e 80 RON, un tub de 39W  Poate pe viitor.
Pestii nu vreau sa ii introduc imediat, ci cam dupa vreo 2 saptamani, daca ma pot abtine...caci se intampla cateodata sa ma manance. Asa ca am sa iau si testele alea, ca daca ma apuca sa-i bag mai devreme sa pot testa.
Si partea buna e ca am facut rost de niste banuti, asa ca, mama masi', le iau acuma si imi iau de o grija.
Lunile ce vin vreau sa strang pt un filtru extern si o instalatie co2.