| Message |
|
|
|
varolluis nu am timp sa astept o alta colie si sa refac acvarile.Pe langa asta la momentul actual o colie ma scoate din buget...O coala ca cea de jos care are abateri la mine in oras ma costat 85 de lei...Prefer sa dau 20 de lei pe o chestie ce se ataseaza la flex si imi permite sa indrept abaterea prin slefuire.Dar ce mai exact???O sa caut azi la dedeman smirgel fin.
Porcu sunt programator deci rabdare am din plin.Problema e ca nu ma pricep la astea si nu stiu exact cum sa o fac...Adica daca era acvariul din lemn(ca si exemplu) deja stiam ca exista o chestie care se poate atasa la flex si o finisezi/elimini din lemn daca ai rabdare...Rau nu stiu cum se numeste.
APP: Discul de mai sus nu e sa tai abaterile, ci sa dau cu partea laterala pe abateri pana nu se mai observa.Ca un fel de smirghel...La mana nu am rabdare...Stau 1 saptamana sa elimin abaterea de la acvariul celalalt unde abaterea e de 3 cm
|
 |
|
|
|
E activ deja bazinul ?i e populat cu 2 beta 2 kuhli 13 neon ?i 2 Black molly.?i 2 zici. Cel pe care îl fac acuma despre care vorbesc în topicul anterior o sa fie bazin de caras nenea koala
|
 |
|
|
|
Da e lipit.Dar cu ce sa îl slefuiescRabdare am fara numar.
Koala nu vreau sa rai sticla ci sa elimin încet încet din ea prin cantuire sau slefuire
|
 |
|
|
Am testul asta de la JBL insa nu am stiut niciodata cum se foloseste.
http://www.nevertebrate.ro/Test-Set-JBL-KO sa dau totusi pietrele jos de pe sticla ?i o sa incerc cu un fundal negru
|
 |
|
|
|
Nu are aparat cât sa rezolve abaterile chiar dac? gre?elile sunt ale lui...Sticla nu a fost t?iat? drept.La celelalt acvariu abaterea e de 2 2 3 CM în spate ?i nu pot pune col?ar de plastic.Am încercat manual prin ?lefuire sa elimin încet încet din sticla îns? nu se observa nicio diferen?a...sticla e de 6mm.Nu a fost t?iat? drept ?i parc? deranjeaz? estetic pentru mine
|
 |
|
|
|