[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: Silviu Man
Forum Index » Profile for Silviu Man » Messages posted by Silviu Man
Peste o saptamina-doua voi mai avea trei-patru tufe de Alternanthera mini si citeva fire de Lila. Plus moss Taxiphyllum barberi si 3-4 tufe de MC.
Daca mai sunt amatori, rog PM. Daca sunt "trecatori" prin Birlad, sa ma sune cu doua zile inainte, si recoltam impreuna. Fac un semi-reset la
" What Dreams may Come", il aduc la o forma mai apropiata de cea initiala, dupa ce m-au "injurat" citiva colegi
atache2000 wrote:Da au ajuns foarte repede (nici 24 de ore ) si sunt superbe multumesc inca o data.

dandumitru wrote:
teddy2k wrote:Mai interesant ar fi sa introduci doar CO2, fara sa schimbi alt parametru. Cred ca ar da semne de carente si asa.

Dimpotriva !
Ar fi un plus, de doua ori cate un plus.
Primul plus este pentru o asimilare mai buna a nutrientilor de ordin organic.
Al doilea plus este pentru................ va rog pe oricare dintre voi sa spuneti care ar putea fi !

Formarea rezervelor energetice necesare fotosintezei (faza nefotodependenta).

atache2000 wrote:Multumesc Silviu pentru plante si pentru efortul de a le expedia in alta localitate.

Au ajuns bine, sunt OK?
Cum se spunea inainte, prin autobuz : avansez inainte!
Prima serie de radacini, curatate si pregatite pentru a doua repriza de ... baita!

image
Hop si eu ...

image

image image

image image

image
Daca ai o valurire destul de puternica a apei, acesta se aereaza suficient.
O alta solutie (si utila si mai estetica) este un skimmer, care face o aerare a apei cit doua spraybar-uri la un loc.
Parca ii vad ... inotind cu spatele la peretii acvariului ... just in case!