| Message |
|
|
|
Uitasem sa zic, da filtrele lasale sa mearga in paralel.
|
 |
|
|
|
Altceva! Acum se vad si neonii, inainte parca ii eclipsau "bomboanele".Doar ca intrebare pt ca nu i-mi dau seama din poza,anubiasul banuiesc ca nu are rizomul in substrat,nu?
|
 |
|
|
Zi drept Rundas, esti fan PIRATII DIN CARAIBE 1,2,3,etc 
|
 |
|
|
|
E bine, daca de cei 2 pesti din stanga intrebai ce sunt in primul post, sun moly(poecilia sphenops), varietatea galbena.
|
 |
|
|
Rundas wrote:În cel intern pune siporax mini. Si lasa epava acolo
Aia cu epava o zice ca are si el, si nu vrea sa fie unicat !
|
 |
|
|
|
Mda, sa zicem atunci ceva sa fii multumit, ia nene ce vrei si cat vrei,NO PROBLEM!!! Scoici, crabi,creveti, cam ce raspuns te multumeste, oricum i-ti place. Problema e ca nu le va placea la pesti si plante, in rest de la mine doar de bine.
|
 |
|
|
Silviu Man wrote:
Beta Lover wrote:Acvariu 13L, urmeaza sa iau saptamana asta filtru de aer, iar ciclat nu stiu ce inseamna, sunt incepator.
Salut!
Ciclat inseamna ca ai mers cel putin trei saptamini cu filtrul (oricare ar fi el) fara intrerupere si fara schimburi de apa, fara pesti si
daca se poate, cu ceva plante in acvariu, timp in care filtrul si substratul se populeaza cu bacterii care fac o igienizare a apei,
d.p.d.v. chimic, adica transforma amoniacul in nitriti si nitritii in nitrati, astfel asigurind conditii optime pentru sanatatea si
dezvoltarea pestilor si a altor animalute de acvariu. Dupa perioada de ciclare, faci un schimb masiv de apa (50%) si abia apoi
adaugi pesti sau alte vietuitoare, urmind ca, saptaminal, sa faci scimburi de apa de minimum 25% pentru eliminarea nitratilor
care oricum se vor acumula in apa pe aceeasi linie de procese chimice : amoniac-nitriti-nitrati. De retinut ca amoniacul si nitiritii
trebuie sa fie 0 in apa. La asta te ajuta populatia de bacterii de care vorbeam. Pentru sustinerea procesului ciclarii poti adauga la