[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: pyrnhia
Forum Index » Profile for pyrnhia » Messages posted by pyrnhia
Message
Eu am schimbat astfel de instalatii si chiar am modificat de la 2×18 la 3×24 w.
Daca ai 2 maini stangi sau nu ai scule adecvate e bataie mare de cap,mai bine apelati la cineva care se pricepe.
Stiu,se iau in calcul si acestea...cooler si sursa avem deja.
Fac ceva calcule si anunt,in principiu o doresc pt acvariul la care am luat si plasa.
Salut domnu,mai este valabil radiatorul+ledurile?
Imi lasi in privat un nr de tel sa vorbim maine?
Multumesc si iti doresc o seara placuta.
Sau eu sapt ce urmeaza ajung in Bucuresti,daca bine am vazut la profil...cum doresti
Se poate prin posta cu plata ramburs?
Poze cu profilele in sectiune si cu coltarele se poate?
Ms.
Stiu
Eu ii am in apa dulce momentan,de aceea intrebam
Salut,cum ai facut aclimatizarea de la apa dulce la sarata?
Asta da hotarare,frumos proiect.
Spor in continuare.
Salut,restrictorlu de la osmoza ce problema are de este dat cu banda izolatoare?
Controllerul ce pret ar avea?
La nevertebrate aveau sare la cutii/pungi de 1-3 kg...si live sands parca
Frumos mandarin.
Mananca hrana congelata sau uscata?
Daca nu era distanta luam eu acvariul...
Nu,skliconul nu adera la pvc dar poate da o anumita etansare daca nu e presiune pe "lipitura" de silicon
Salut,am citit topicul cu atentie si am ramas cel putin cu un gust amar la final.
Ca o parere personala as adauga si eu ceva intrucat ma pot considera cat de cat impartial avand in vedere ca nu cunosc nici membrul initiator al topicului si nici firma invinuita.
Nu pot intelege cum poti avea pretentia de a cere plata anticipat si asumarea raspunderii asupra integritatii marfii de catre client pana la destinatie,atat timp cat acesta nu se poate implica absolut deloc in procesul de selectie sau de ambalare si transport ...nu cunosc aspectele de legalitate dar stiu sigur ca la moralitate este la pamant.
Si efectele acestei neimplicari sau si vazut in discutii...genul "ma doare la basca caci deja a platit"-a se vedea cazul acelei murene sarite din bazin...nu cred ca la efectuarea platii de catre client i s-a comunicat clar si explicit " in data de,intre ora X si ora Y te prezinti sa ridici marfa altfel ajunge la gunoi"...acest lucru arata orice dar in nici un caz nu profesionalism cum ar dori unii sa lase impresia.
Cu echipa profesionista am lucrat eu si am fost multumit,tot de vietuitoare fiind vorba,am plasat comanda cu ridicare de la sediu apoi am fost contactat pentru confirmare si aducerea la cunostiinta a datei posibile de sosire a pestilor intrucat ei nu cunosc exact daca furnizorul lor va putea include in prima comanda si acei pesti.
A durat ceva timp pana au gasit un fugnizor cu pestii doriti de mine si pana am mers sa ridic comanda...echipa a purtat raspunderea pana la ridicarea pestilor de catre mine si achitarea platii...nici nu s-a pus problema vreun moment ca trebuie sa ma prezint urgent sa ridic pestii chiar daca acestia nu consuma hrans procesata din comert ci doar hrana vie.
Nu voi colabora niciodata cu cineva care are pretentii absurde fara a-si asuma vreun risc financiar si este interesat doar sa obtina comisionul din intermediere nepasandu-i de calitatea serviciilor.
Tot din mesajele citite am inteles oarecum ca furnizorul isi asuma ambalarea si transportul din moment ce ofera despagubire in cazul problemelor aparute atat timp cat vietuitoarele sunt in ambalajul originar...asa incat intermediarul are obligatia sa vetifice foarte bine la sosire marfa si sa raporteze problema furnizorului,in nici un caz sa o vanda fara verificare sau si mai grav ca in cazul mandarinului bolnav despre care o terta persoana a informat ca are probleme dar totusi a fost vandut...restul sunt scuze penibile.
Din punctul meu de vedere cand soseste coletul trebuie verificata marfa si ce nu este ok sa se raporteze furnizorului,cazurile de rani/boli bagate la tratament si decesele despagubitede catre furnizor...si sunt sigur ca in cazul platii la livrare asa s-ar si proceda caci intermediatul nu ar avea nici un interes sa ramana cu paguba...dar cand obligi clientul sa suporte financiar totul te c-am doare la banana si devii si recalcitrant pe motiv ca trece ora de inchidere...mie personal mi-a trecut de multe ori termenul de incheiere a programului si cu muult dar nici nu m-am enervat si nici nu am devenit recalcitrant cand interesul meu era ca clientul sa fie multumit si sa incasez banii...nu mi se pare absolut deloc o mare favoare ca in cazul ariciului nu s-a cerut plata anticipat caci in acel caz ii puneau punga in brate apoi un sut in fund ca programul s-a incheiat necontand starea marfii.
Ape limpezi si o zi placuta tuturor.
Ok
 
Forum Index » Profile for pyrnhia » Messages posted by pyrnhia
Go to:   
Powered by JForum 2.3.4 © 2012 JForum Team • Maintained by Andowson.com