Message |
|
Inaltimea e de 30 desi trebuia sa il fac si tine de 40. In rest e la fel. Eu l-am conceput ca maternitate pentru pui
|
 |
|
Salut si eu sunt incepator. Am un acvariu mare si mai mi-am facut unul mic cam la aceleasi dimensiuni pe care le-ai specificat. Si l-am lasat sa se usuce doar 3 zile . Dar nu am avut probleme sa imi curga. Bine acuma o faci pe riscul tau si depinde ce silicon folosesti. Bafta!
|
 |
|
Salut! Tot am probleme cu alevinii de xipho. Am vreo 50 de pui de xipho nascuti pe data de 18 ianuarie. De alaltaieri incep sa imi moara si din ei  ,eu le schimb apa zilnic(dupa ce le trag mizeriile de pe fund. Si nu schimb mult(mai putin de un sfert. E prea mare diferenta de ph sau e okey cum schimb apa?
|
 |
|
Da bureti bolborositori folosesc
|
 |
|
Salut! Nu am reusit prea mare lucru  . Primii puii mi-au murit toti acuma incep si astia din a 2 a fatare sa imi moara. Nu pot sa imi dau seama ce gresesc. Sunt articole referitoare la cresterea si ingrijirea puilor? Multumesc
|
 |
|
Multumesc foarte mult! Cred ca asta e problema. Nimeni nu ma putut ajuta. Altceva nu imi explic. In doua compartimente am filtru iar in celelalte doua nu am si din celelalte doua le pun apa cand schimb apa. Daca se remediaza problema te anunt. Oricum mersi mult
|
 |
|
da scuzama  , a fost la graba:-d. Recunosc sunt incepator dar stiu care sunt vivipari si care ovipari  doar ca am fost grabit. Spunemi ce sa fac . Imi mor zilnic din puii unde sunt combinati. Mancare le dadeam cam multa ce ii drept dar acuma am limitato cat sa o poata manaca in 1-2 minute. Temperatura ii okey. Aveam 50 de pui(guppy,xipho,molly) . Mi-au murit in medie pe zi cam 3. Ce cauze ar putea fi? Zilnic scot mizeriile cu furtunul ! Ce sa fac ca numai stiu? Din celalalt compartiment unde am doar puii de xipho care azi au implinit 2 zile totul decurge normal. Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi?
|
 |
|
ma ajuta si pe mine cineva  ?
|
 |
|