De ceva timp observ cum aceasta planta se usuca de la varf sau mai bine spus se macina.
In ultima perioada a inceput sa se inmulteasca dar dupa un timp, noii "puisori", in loc sa creasca drept incept sa se "incovoaie".
Am tot cautat sa identific cauza dar pana in prezent n-am reusit.
Daca este cineva care ma poate ajuta sa identific problema, va rog!!!
pH= neutru
gH= 11 ( a fost si 13)
kH= 7
lumina= 0,7w/l
co2 - testat
coloana apa= 34cm
temperatura=26-27gr
Substrat = nisip aporx boaba de orez, 4-6cm
cip wrote:ajutor!
tot incerc de 2 zile sa adaug poze la albumul meu si primesc acelasi mesaj- impossible to move.
stiti voi cum sa remediez situatia?
mersi
Asteptam cu rabdare. Se intampla si la case mai mari.
Dragosman wrote:Pai... hai ... punem mana de la mana sa strangem de-o cutie? Sunt si eu amator de 4 buc.
4 buc de 18w?
Si eu sunt amator de 1-2 buc de 18w .
Din cate am auzit au mai fost astfel de initiative si cel care s-a acupat de comanda .... a cam ramas cu buza "tumefiata" :-). Poate gasim o strategie sa strangem banii inainte. Sau daca sunt alte propuneri...
cesrobis wrote:Unde as putea sa gasesc Osram Floura77 si la ce pret e??Tocmai am cumparat philips tld-830 si am inteles ca a dat rezultate asocierea asta(osram floura-tld-830) sau daca ar fi ceva cu care as putea inlocui osramul??
Eu am cautat Osram Floura de 18w(60cm) dar n-am gasit pana in prezent. Dac vrei Osram Floura de 36w gasesti la magazinul de electrice de pe str Ritmului, prima statie de tranvai dupa Obor, inspre Dristor. Scrie mare pe geamul magazinului OSRAM.
Sper sa-ti fie de folos informatie.
Spre marea mea surprindere am constatat ca mi-au icrat Ramirezi recent procurati.
Daca poti cel mai bine scoatei pe ei in alt acvariu dar cu cateva zile inainte ca daca icerci sa-i muti in momentul in care vor sa depuna le mananca
Dar daca pun icrele intr-un separeu in acelasi acvariu, e bine?