| Message |
|
|
Duritatea apei este data de calciul si magneziul dizolvat in apa. Practic nu sunt vizibile in apa, ceea ce vedem noi in acvariu sunt impuritati in apa. O filtrare buna va rezolva asta, dupa ce se matureaza acvariul. Un flow mare de apa nu asigura neaparat o filtrare eficienta, conteaza si materialul ce filtreaza biologic apa. Ce filtrare ai?
Sunt totusi incepator asa ca nu stiu prea multe, dar am asimilat cat de multe informatii am putut
In orice caz, daca tot se discuta suprapopularea, am si eu o intrebare: daca se mareste capacitatea de filtrare a acvariului (mai mult material bio + mecanic), iar schimburile de apa sunt mai dese, este posibil sa fie tinut in grafice un acvariu usor suprapopulat? Intreb pentru ca aparent cei de la http://aqadvisor.com/ spun ca acvariul meu este suprapopulat cu creveti  Am undeva la 60 rcs youngsteri+adulti, (puietul nefiind luat in considerare), intr-un pahar de 20l.
|
 |
|
|
Larva450 wrote:Aceeasi problema am avut si eu,cand era lampa aprinsa apa era gri,dupa ce stingeam lumina apa era cristal,am facut cateva schimburi de apa si cand era lumina aprinsa apa era cristal cum trebuie sa fie,de la duritate era la mine.
Sigur era de la duritate, am vazut acvarii cu apa dura cu apa lacrima? Stiam ca se intampla la acvariile nematurate.
|
 |
|
|
nu le da de mancare pana nu ii bagi in acvariu. Foloseste buretele de la vechiul filtru in cel nou, ca sa grabesti putin ciclarea. O sa trebuiasca sa faci schimburi dese de apa - undeva la 25% la cateva zile (eu schimbam 10% zilnic, cu sifonare substrat, dar aveam timp  )si sa hranesti foarte, foarte putin pestii, pentru a tine amoniacul scazut. Nu da banii pe teste, sunt inutile, mai ales acelea "strip 6 in one". In 4 saptamani va fi ciclat, vei putea observa niste dereglari inevitabile (diatome, pelicula, apa albicioasa), dar daca faci schimburi de apa regulate, o sa le tii in frau.
Succes!
|
 |
|
|
|