[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Vreau sa amenajez un acvariu de 60 de L  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
stefanst2000
Unripe member

IP:

Hei, sunt Stefan din Dambovita si sunt un incepator. Am primit un acvariu de 20 de L si fara sa stiu, am pus acolo 2 sanitari si 10 guppy. Intre timp m-am interesat mult mai bine si am ajuns la concluzia ca filtrul nu este unul puternic si ca exista sansa sa moara pestii asa ca m-am gandit sa cumpar unul de 60 de L. Am un ingrasamnt de plante, un substrat, vreo 6 plante, 7 Guppy si 2 sanitari Oto. Acvariul va avea pompa de aer, incalzitor si filtru. Apa o tin in jur de 24 de ore, intr-un lighean. Am inteles ca acvariul trebuie ciclat foarte bine. In afara de asta, stiu cum sa introduc pestii in apa. Imi puteti da alte sfaturi? Precizez ca au murit 3 guppy, toti masculi si am 2 femele gravide. Aripioarele sunt cam decolorate la extremitati, albe. Credeti ca este din cauza apei? Ca am aglomerat prea multi si am infestat apa? Acum sunt intr-o galeata, iar maine de dimineata voi cumpara acvariul.
P.S. Simt sa imi cer scuze pentru ignoranta si nestiinta mea
defrostbite
Junior member
[Avatar]

IP: