[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: PET
Forum Index » Profile for PET » Messages posted by PET
Message
scarabeul1984 wrote:Am si eu 2 neoane philips de 18 W pe care mai scrie 765 dar m-am uitat pe site la philips si nu e ala spectrul de lumina. Eu nu am probleme cu plantele si nici cu algele.


Si eu tot 2 neoane dinastea am si plantele care stau fix sub neon au alge ne numa. Mi sa recomandat un neon.... 8xx. Nu mai tin minte exact.
Nu...n-am nici un fel de idee. Sunt incepator si cred ca e normal sa pun intrebari la fel de idioate la fel cum sunt unii de pe forumul asta. "Nu stiu cine sunteti, nu va cunosc, nu am nimic personal cu voi, dar" prea faceti pe expertii, iar cand vine unu cu cate o intrebare rapid sariti in sus. Cred ca singurul moderator/admin care mi-a raspuns frumos e Dalles, chiar daca acele poze erau "intunecate, neclare.. ".

Care e faza cu toate acese avertismente ? Va place sa va simtiti admini/moderatori ? Avertisment PENTRU CE ? Ce am incarcat eu exact ? E ILEGAL sa pun intrebari ?

Daca tot vreti sa dovediti cat de buni sunteti raspundeti la orice intrebare, indiferent de gradul de "idiotenie" a acesteia. Cred ca mi se pare chiar foarte logic si ordonat sa-mi pun toate intrebarile in acest topic. Si nu stiu exact cum reusesc sa pun eu "un forum intreg pe nervi". Chair asa incordati sunteti ?

Sunt administrator pe un forum de aproape 4 ani. De 4 ani pa lovesc de intrebari tampite, topicuri in +, neutilizarea functiei search, dar de fiecare data nu ma sfiesc sa raspund frumos, fie cu un link catre topic fie cu o intrebare rapida si la obiect.
Aici este link-ul in caz ca sunteti curiosi. Si nu, nu imi fac reclama la forum.

Threads: 25,916, Posts: 545,896, Members: 8,203