[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: razvan
Forum Index » Profile for razvan » Messages posted by razvan
te pomenesti ca oi vrea o slibovitza pentru cpoyright ;)
chiar, daca ai posibilitatea tehnica, pune o poza, ca mai sunt amatori de "do it yourself"
avin din vede-re ca vaz caţ placesas crii cu or-ce alt ceva decît cu min-te a sicu mana , iti fac cadou (cu destul dă multa parere de rau) un mic :ycard:

continui sa scrii in stilul de pina acum, cu parere de rau ne vom lipsi de placerea de a te avea pe forum
nu suntem forum de gramatica, dar "noblesse oblige"
hi hiiiiiii!!! inca unul "convertit" la cirpacisme ;)
desi si unele cirpacismele pot arata profi.
alcoor - sanatoasa gindire - toata stima

vezi mai pet ... si parol ca nu m-am vorbit cu omul, pe cuvintul meu de pionier ( ca soim al patriei n-am apucat ;) )
fishtecine wrote:Saptamana asta, luni sau marti, i-am vazut din nou pe meserie.

si ceva rezultate?? miscatzei prin apa ?
aici o imagine care mi sa-a parut "cea mai buna" , la un sarci sumar.
"in plus" daca o sa ai curajul sa participi la o "adunare cetateneasca" duminicala, s-ar putea sa-ti schimbi vu totul viziunea despre acvaristica in general. se pot invata multe, si mai ales obtine multe....
te asigur ca pe orice forum, daca deschizi mai multe topicuri alandala pe aceeas tema sau chiar cu acelas continut, se intimpla la fel ....

fiind nou, nu-i bai ...
intr-adevar seamana foarte mult.... si uneori se mai confunda, dar tot misto sunt....

am mai oservat un fenomen, la neonii mei, pina nu le-am pus o amenintare nu s-au strins in grup. in cazul meu amenintarea consta intr-un betan .