[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: Calin Rusu
Forum Index » Profile for Calin Rusu » Messages posted by Calin Rusu
Message
Buna,ma numesc Calin si sunt din Basarabia .Am gasit loc pentru un acvariu de 10 l ,l-am ciclat si am cumparat 5 creveti black sakura,am dorit red cherry pentru ca sunt incepator dar nu am gasit(adica trebuia sa astept 1-2 saptamini ) .Dupa a doua zi 3 creveti au napirlit si peste doua zile 3 creveti erau rupti pe bucati si pielea de culoare rosie .Nu am teste la cupru si metal ,temperatura era constant 25 de grade .Doresc sa aflu problema pentru ca vreu sa cumpar 5-8 creveti red cherry si inca sa stiu daca vor mai traii cei doi ...
Multumesc anticipat si mentionez ca e prima mea experienta in lumea nevertebratelor
salutare la toti!De eri in acvariile mele mici s-a murdarit apa chia daca este filtru care lucreaza non-stop.testele deocamdata nu le pot da.
Ce trebuie sa fac fac schimbari de apa zilnic 5-10%
Multumes si ape limpezi la toti.
Salut,pot sa cresc 10 zebre(5 femele si 5masculi),6pui de xifo (cind vor creste mari ii voi scoate)si 6guppy(2mari si4 mici) intr-un acvariu plantat de 80 l ?
.Bine ai venit asteptam o descriere mai detaliata si desigur niste poze.
Bine ai venit,asteptam poze.
Bine ai venit pe acest forum
salutare, ,asteptam poze
Salut,bun venit pe forum asteptam poze
Masculul e mai colorat si mai mic,femela e mai mare si mai putin colorata(de obicei doar la coada)
Cred ca e o deformatie de la nastere.am si eu asa un guppy
Eu tot am avut asa o problema cu un guppy red moscow dar i-a trecut de la sine .Dar acel guppy maninca?Poti pune o poza ar fi de folos
Bine ai venit ,asteptam poze,detalii