[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
The other story  XML
Forum Index » Acvarii plantate - Jurnal
Author Message
zgatiuta
Junior member

Joined: 15/05/2015 11:36:16
Messages: 60
Location: rm. valcea
IP:
Offline

Salutare. Scuze ca ma bag si eu pe aici. Sunt un incepator. Dar mi-a placut topicul si aa vrea sa vad si eu o poza cu acel capac. Cred ca e din pvc dar vreau sa stiu cum sunt prinse neoanele si sa intreb daca fac condens sau intre caapac si luciul apei mai aveti un geam ceva pus. Eu am ca si capac doar un geam care are pe margini banda de se pune la geamuri pt izolare si ca lumina am pus peste o banda de leduri. Multumesc frumos si daca se o poza fara neoane aprinse.
bobiciupe
Senior member
[Avatar]

Joined: 20/06/2010 23:37:52
Messages: 826
Location: Gherla-Cluj
IP:
Offline

benzile de lambriu pvc sunt prinse intre ele cu o bagheta de aluminiu folosit la tamplaria pvc. neoanele sunt prinse de bagheta cu cite 2 cleme speciale pentru neoane t5. cred ca gasesti la toate magazinele on line cu profil acvaristic. nu am nimic intre neoane si luciul apei, nu fac condens aproape deloc.

Iar cind noi nu vom mai fi....vor fi altii
[Email] [Yahoo!]
bobiciupe
Senior member
[Avatar]

Joined: 20/06/2010 23:37:52
Messages: 826
Location: Gherla-Cluj
IP:
Offline

Sa nu credeti ca m-am lasat:

image

image

image

POzele au fost facute pe nepregatite de catre un prieten venit in vizita cu un aparat DSLR. Promit ca inainte de urmatoarea sedinta foto dau lustru pietrelor )

Iar cind noi nu vom mai fi....vor fi altii
[Email] [Yahoo!]
Gabi C
Aquamaster
[Avatar]

Joined: 25/09/2015 20:10:33
Messages: 3744
Location: Munchen
IP:
Offline

Mie personal imi plac pietrele cu genu asta de alge. Arata mult mai natural.Eu zic sa le lasi asa .