[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
salutari  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
moisei
Member
[Avatar]

IP:

Salutari. Sunt Andrei Moisei . Am 19 ani Sunt nou pe aici. Sunt oarecum incepator. Am de vre-o trei luni un acvariu d 120l dar am mai avut acum vreo 3 ani unul timp,de un an . A trebuit sa renunt la el din cauza faptului ca am facut liceul in grecia.acvaristica e o pasiune mai veche. Insa sunt necunoscator. Cum ziceam am un acvariu de 120 . Are apa in el cam 100l. Am niste plante nepretentioase ..niste vivipari si o pereche de gurami. 13 pesti i totoal,
Am un filtru resun sp1100L 8w 5oo l per h . Sunt cam nemultumit cred ca face un curent prea mare..

This message was edited 1 time. Last update was at 05/02/2015 00:33:42

Apa inseamna viata
Cristi
POKEMBER
[Avatar]

IP:

Salut.
Bine ai venit.

Proiect /-/ FOWLR
[Yahoo!]
skija
Senior member
[Avatar]

IP:

Salut , la acvariul acela de 120 litri ai nevoie de o filtrare mult mai buna , ai nevoie de un filtru extern . Personal iti recomand un Eheim cu debit de 700 litri pe ora .

moisei
Member
[Avatar]

IP:

Momentan nu am buget ..dar ma gandisem la asta. Filtru asta l.am cumparat saptamana asta . Cel vechi sa defectat. Crezi ca face un curent prea puternic? Pe gupi ii ia apa

This message was edited 1 time. Last update was at 05/02/2015 18:26:03

Apa inseamna viata
stefanp
Moderator

IP:

Salutare si bun venit!
Deschide un topic la coltul incepatorilor si acolo putem sa discutam in detaliu despre bazin

Zambesc chiar de traiesc in conditii austere, caci bucuria mea se trage din alte sfere ! Jurnal acvariu (proiect finalizat) | Unu' micu' pentru creveti (proiect finalizat) | Borcanu' lu' Grigore (proiect finalizat)