Author |
Message |
igrecut
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 10/02/2013 18:07:05
![[Up]](/forum/templates/default/images/icon_up.gif)
|
igrecut
Junior member
IP:
|
Asta-i primul mesaj si inca nu m-am prins cum functioneaza.
Daca am postat corect, incep prin a spune ca ma numesc Sergiu, locuiesc in Turnu Magurele, sunt incepator dornic de a invata.
Partea amuzanta este ca tocmai ce am dat jos un perete din apartament pentru a construi un acvariu (din pacate inainte de a citi ceva pe forum). Acum vad ca sunt foarte multe de invatat (nu ma sperie), iar golul din perete e cat China. Sper ca pana in toamna sa invat suficient cat sa construiesc un bazin de vreo 300L incastrat in perete si plin cu vietati marine.
Dumnezeu sa ma ajute, ca n-am stiut in ce ma bag, insa sper ca aici voi gasi persoane ce ma pot scoate la liman.
Va multumesc daca ma acceptati, va felicit (pe unii) pentru acvariile superbe!
O seara frumoasa!
|
|
 |
sv_costin
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 10/02/2013 19:13:47
|
sv_costin
Membru de baza
![[Avatar]](/forum/images/avatar/90a82bf94b4c5981e7e68ff425e519f3.jpg)
IP:
|
Bine ai venit!
Daca tot ai facut o gaura in perete cat China poate faci si un acvariu mare cat China! ( Deabea astept pozele)
In ce priveste ajutorul sunt sigur ca iti vei gasi sfatuitori demni de luat in seama.
Dumnezeu sa ma ajute, ca n-am stiut in ce ma bag, insa sper ca aici voi gasi persoane ce ma pot scoate la liman.
Daca nu, te ajuta Porcu, kirucd, koala si alti zei de pe aici cu experienta si bazine cat sa te scalzi in ele( sa ma ierte ceilalti dar doar numele astea au venit in 5 secunde).
Bafta maxima!
|
|
 |
Alexandru Bazavan
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 10/02/2013 19:23:21
|
Alexandru Bazavan
Senior member
![[Avatar]](/forum/images/avatar/481263854facf41a2f8a64a21956d87b.jpg)
IP:
|