[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
The Lost Tranquility - 16L aquarium  XML
Forum Index » Acvarii plantate - Jurnal
Author Message
dancer4u
Junior member

Joined: 30/01/2012 15:50:50
Messages: 18
Location: Oradea
IP:
Offline

misto acvariul. din pacate nu am cu ce sfaturi sa te ajut ca sunt incepator, dar imi place :-) multa bafta
rick
Senior member

Joined: 10/06/2010 14:37:35
Messages: 639
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Incepe sa prinda contur, spor.
[WWW]
viulian
Aquamaster
[Avatar]

Joined: 03/10/2007 22:03:37
Messages: 3646
Location: Buc./Brx.
IP:
Offline

Deocamdata va incant cu niste alge

Pana la urma au aparut si aici, un soi de fuzz / hair algae lungi de nu mai mult de 1.5cm! Am vazut intr-un colt, la schimbul de apa, si cand m-am uitat cu atentie, cateva smocuri de HC aveau asa ceva. Dat fiind ca:
a) eram curios ce efect are si cum nu am pesti / creveti, doar plante, riscurile sunt minime
b) nu vreau sa reduc cresterea la plantele existente prin micsorarea luminii / fertilizantilor / CO2 - doar ca sa nu am alge
am zis ca hai sa adaug 1ml/L (deci 15ml in total) de solutie H2O2 de concentratie 3%

Mai jos cateva poze facute cam la o ora dupa ce am adaugat substanta. Bulele mai mari sunt produse de HC, bulele mici mici stau calare pe firele de algae:

image image
image image
image image

Acv. 30L, Acv. 10L, Acv. 16L, Reef 30L, Acv. 0.09L; In trecut: Acv. 25L, Acv. 8L
Pt. imbunatatit navigarea pe forum (My Stats, Big Images resize, Timezone fix)
[WWW]
viulian
Aquamaster
[Avatar]

Joined: 03/10/2007 22:03:37
Messages: 3646
Location: Buc./Brx.
IP:
Offline