[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: incepator
Forum Index » Profile for incepator » Messages posted by incepator
Message
Buna ziua la toata lumea,
Dupa cum spune si titlul voi construi un acvariu cu dimensiunile de 130x40x55 cm cu un volum de 250l
Acvariul va fi unul plantat si populat cu specii usor de intretinut, cu mentenanta minimala fiind incepator in domeniu,cu toate ca de 9 ani am grija de un acvariu de 120 l inca sustin cu tarie ca sunt incepator.
M-am apucat sa recitesc topice referitoare la lipirea acvariului, si tot ce tine de construirea lui, despre ciclare si primul setup., in timpul cat acvariul va sta la uscat voi cauta informatii despre amenajarea lui.
Astazi vreau sa mut acvariul exsistent de pe standul pregatit de cativa ani, si sa pregatesc "terenul" pentru a lipi acvariul direct stand. Atasez si niste poze cu situatia din teren
Rog un moderator sa rotesca pozele, nu stiu din ce cauza se incarca rasturnate, multumesc.
#Lucian: rezolvat!
Silviu Man wrote:Pentru 240-250 de litri, e700 este mult prea mic. Poate un e1501 sau mai curind un termofiltru de la Eheim, umplut la refuz cu Matrix sau ceva din aceeasi clasa de material filtrant.

Imi cer scuze, filtrul este un e900,o sa il umplu cu roca vulcanica, si ii montez si un prefiltru pentru filtrare mecanica.
Am primit astazi si sticla, dar am o nelamurire.
Se vorbea pe anumite topicuri de grosimea stratului de silicon, maxim 1mm, conform calculatorului de pe aquadec lateralele sunt cu 4mm mai lungi decat fundul plus grosimea lateralelor, asa am si dat comanda.
Daca lipesc acvariul cu rost de 1mm, lateralele or sa fie mai in afara cu cate 1mm pe fiecare parte cum va arata,este ok?