[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: alex.ivan
Forum Index » Profile for alex.ivan » Messages posted by alex.ivan
Message
alex.ivan wrote:
alex.ivan wrote:
alex.ivan wrote:am mai atasat niste poze
2
3
4
alex.ivan wrote:
alex.ivan wrote:am mai atasat niste poze
2
3
alex.ivan wrote:am mai atasat niste poze
2
am mai atasat niste poze
Salutare dragi indragostiti ai acvaristicii!!sunt incepator in acvaristica si drept urmare acum strig dupa ajutor!!!am un acvariu de 70l,echipat cu 2 lampi led 10000k 4,4v ,2 neoane t4 6500k day light,aquael Fan Filter 2plus 450l/h,magic filter 100 prodac 600l/h caruia i-am scos buretele si l-am umplut numai cu carbine active zoocarb2,aquael easyheater 50,co2 dennerle bio 120,co2 correct +ph dennerle,substrat dennerle scaper”s soil 1-4 activ 8l.o sa atasez si niste poze cu plantele care le-am plantat.si poze cu tratamentele pentru apa si fertilizare pentru plante.ca pesti din ce am mai citit cred ca am prea multi si sunt urmatorii:3Labeo,2gourami gri,2gourami albastri,4corydoras,2gourami colisa,2ramirezi,2hasemania,1sumatras,1tetra fantas si 1 aymonier.marea mea problema este ca am lasat acvariul fara pesti doar 4 zile si nu am mai avut rabdare adaugand multimea de pestisori,crezand ca daca adaug bacteriile alea este ok.acum apa a inceput sa devina albicioasa si un pestisor mi-a murit.am inceput sa schimb cam 10 l in fiecare zi,punand apa de la robinet intr-o galeata cu solutie de declorificat si o pompa de aer cu piatra lasata cam 1 ora.stiu ca am facut multe greseli si imi accept mustrarile dar va rog sfatuitima cum sa procedez in continuare!!!
 
Forum Index » Profile for alex.ivan » Messages posted by alex.ivan
Go to: