[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: clauss
Forum Index » Profile for clauss » Messages posted by clauss
la dimensiunile pe care le vrei tu sticla duplex 5+5 este OK fara intaritoare , va tine
in primul rind felicitari, este super tare proiectul tau , sunt putine de zis din partea mea, sunt inca un incepator, insa i-ti dau doar un sfat: cu acvariul si resursele care le ai de ce nu incerci un acvariu "ada"?? sunt net superioare celui prezentat de tine( care este absolut superb )... iata un link: http://www.aquatic-eden.com/2008/10/ada-international-aquatic-plants-layout.html
poate ca problema este inaltimea la care este pus?
nu sunt chiar atit de multi, sunt doar 11 ( o echipa de fotbal )
in primul rind i-ti trebuie muuulta apa (sunt teritoriali) aproximativ 50 l de apa numai pentru el, nu poti tine un scalar intr-un acvariu mic, eu am 5 scalari in 300l http://s586.photobucket.com/albums/ss308/clauss77/?action=view&current=P1020142.jpg si tot nu au loc, se mai bat intre ei. tu spune-ne ce acvariu ai (marime , populare, filtrare..etc) si apoi m-ai dezvoltam subiectul
Ce bine ca se gaseste cineva sa-si puna problema asta. Eu as zice sa masori cat de repede reduce nitritul la diferite viteze ale apei. Dureaza cateva zile, dar inveti ceva ce are valoare cat vei fi acvarist.
Ai perfecta dreptate , atit mie cit si altora sunt comvins ca ne-ar fii de mare folos aceasta informatie, o sa iau testul si o sa vad cum se decurge situatia