| Message |
|
|
|
Pai... hai ... punem mana de la mana sa strangem de-o cutie? Sunt si eu amator de 4 buc.
|
 |
|
|
|
Incercati pe la Praktiker / Bricostore
|
 |
|
|
guleag wrote:si ce fel de lumina sa mai atasez? tinand cont ce am si cam ce doresc de la acest acvariu? o sa ma straduiesc sa mai adaug un tub.
as mai adauga macar 2 tuburi Osram Fluora 77
|
 |
|
|
guleag wrote:fac un susbtrat din ceva pietris din quartz granulatie 3-4mm.......si nisip
Hotaraste-te ori la pietris ori la nisip+substrat fertil (turba). Nu le amesteca!
guleag wrote:Cat de mare sa fie in total substratul?!
8-9 cm
guleag wrote:in ce am citit ca e totusi mare inaltimea de 60 si ca ar trebui sa suplimentez cu lumina...
asa e! gaseste totusi o solutie! ai 288 l (brut) la care vrei sa pui doar 80W? si vrei sa-ti mearga si plantele bine?
guleag wrote:Pot lua si mai multi neoni?! sau deja sunt prea multi
eu m-as opri la 20 si nu uita ca ti-ai propus sa ramai DOAR cu 1 pereche scalari!
guleag wrote:dubii:e prea puternic fluval404(nu am detinut asa ceva..e reglabil?!) trebuie sa bag si o piatra pentru aer?
nu e prea puternic, pentru ca este reglabil, iar daca orientezi evacuarea filtrului catre suprafata apei (sa agite putin suprafata) elimini si piatra de aer
guleag wrote: mai trebuiesc intarituri la acvariu?120/40/60 sticla de 10mm...tot se vorbeste pe acest forum ca e la limita pentru aceasta sticla...
DA!
Bafta!
|
 |
|
|
pandacul wrote:Rasina se fabrica la Policolor se cheama Nestrapol ....
Care este cantitatea minima care trebuie cumparata? Cum vine ambalata ?
|
 |
|
|
scarabeul1984 wrote:Eu nu inteleg de ce va inghesuiti toti sa imi spuneti de unde sa imi cumpar si eu un corp pentru neon de 14W care sa aiba o latime mai mica? Sau cum sa imi fac unul acasa si de unde sa imi iau materialul necesar construirii? 
Iar eu nu inteleg de ce crezi tu ca e cineva obligat sa raspunda instantaneu intrebarilor tale!