[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: Picardy
Forum Index » Profile for Picardy » Messages posted by Picardy
Ok bine baieti. Multumesc pentru sfatul vostru "prietenesc". Daca tratati toata lumea asa, mai bine va faceti un grup sa vorbiti numai intre voi. Eu chiar am venit cu intentii bune. Da, recunosc: sunt incepator, nu mi-am ales eu acvariul, nu m-am documentat inainte de a cumpara pesti. Acum ca am citit un pic cum sta treaba m-am gandit sa cer un sfat de pe forum iar tot ce am inteles (in afara de luare in ras) este sa ma documentez mai mult. In postare ceream sa-mi dati exemple de genul: pai la 25l poti avea o perche de x pesti si daca vrei 2 specii poti alege intre astia si astia. In fine...spor in acvaristica.
Mda eu zic ca fata de ziua in care am primit cadoul si am luat pesti fara sa gandesc, acum am invatat ceva si de aia am apelat la voi. Domnul trasalica m-a luat pe sus de parca el s-a nascut atotstiutor. Ma rog...ideea e ca cei de la petshop mi-au spus ca incap 15-20 pesti mici si de aceea m-am orientat spre guppy, neoni, zebre si sanitari. Vreau sa ii combin cumva si sa am minim 2 specii. Dar de exemplu, sa pun 5 neoni intr-un acvariu de 25l mi se pare cam putin. Am un prieten care are 3 carasi si 1 mascul betta cu 3 femele intr-un acvariu similar si pestii traiesc acolo de mai bine de 8 luni. Eu cred ca el are prea multu dar ati inteles ideea. As vrea cel putin 2 specii de pesti mici din cele 4 specii care le-am mentionat si credeti-ma ca am vreo 2 zile de cand ma tot documentez si sunt prea multe pareri impartite. De aia intreb pe voi...
Multumesc pentru sfaturi! Deci la 25l ar intra cam jumatate din ce zice el, adica as cumpara asa: vreo 5 sanitari mici, 5 neoni si 5 zebre/guppy. E ok?