[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Ce greu e inceputul  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
alinutzdragutz
Junior member
[Avatar]

IP:

Salutaare. Sunt Alin si sunt un incepator in ale acvariului. Am descoperit acest forum cam tarziu adica dupa ce am facut o serie de greseli. Cred cea mai grava fiind neciclarea apei. Oricum am citit pe forum multe lucruri utile pe care am inceput deja sa le pun in practica. Sa va dau mai multe detalii despre acvariul meu. E unul nou de 60l din cate am inteles nu e facut manual are colturile rotunjite are un filtru care si oxigeneaza apa un neon doua plantute. Ca pestisori am 12 xhiphori 4 scalari 3 corydoros [sanitari am inteles] 2 neoni si 1 sanitar micutz care am inteles ca mananca algele de pe geam. din cate am citit sunt cam multi pesti pt acvariul meu. As avea nevoie de parerea voastra si eventual de sfaturi in plus fata de cele din ghid.As vrea sa achizitionez niste plante dar la mine in oras nu am gasit. Eventual daca poate cineva sa-mi zica si cu baza palntelor cum se procedeaza. Va salut. Multumesc anticipat.
vlad55
Junior member

IP:

salutare si tie!
intradevar ai cam multi pesti in acvariul tau. probabil k pestisorii tai inca sunt mici si nu-ti dai seama cum va arata acvariul tau cand acestia vor creste.
xipfo ajunge cam la 10 cm iar scalarii cam la 20cm. pe langa asta neonii nu prea se inteleg cu scalarii. pastreaza in acvariul tau o apa curata caci scalarii sunt mai pretentiosi , au nevoie de o apa curata altfel ai putea avea probleme cu ei.

vlad
[Email] [Yahoo!]
Pestoaica
Junior member
[Avatar]
IP: