Author |
Message |
kimi
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 01/10/2009 14:21:56
![[Up]](/forum/templates/default/images/icon_up.gif)
|
kimi
Junior member
IP:
|
Salut !
Sunt incepator in ale acvaristicii dar am tot citit inainte sa cumpar acvariul dar de multe ori n-am respectat anumite reguli desi le stiam, in fine
Am un acvariu de 60 l(asa mi s-a zis la magazin, dupa masuratorile mele e ceva mai mare pe la 65 l), plantat mediu, cu 2 xipho(M+F), 1 molly(F), 1 Platy(F) si 3 Corry albino. Am filtru(360 l/h), incalzitor inca nu, dar nu-mi trebuie, inca...
Ce vreau sa intreb:
1. Ar trebui sa mai cumpar o femela xipho(am citit ca trebuie 2, 3 femele la un mascul)? Intreb asta nu fiindca imi doresc(ajungem si la asta la intrebarea 2  ) ci deoarece ambii sunt agresivi cu femela platy si cateodata cu cea molly, iar de cele mai multe ori sunt agresivi unul cu altul, se bat(si se iubesc, e drept  ) rau de tot ...ce ma dispera e ca nici unul nu se lasa(de obicei castiga masculii am inteles, dar la mine femela e mai mare si poate de aia e si asa echilibrata lupta) si astfel se ciomagesc in cea mai mare parte a timpului...
2. Stiu ca sunt cam la maxim cu pestii...daca ma iau dupa regula cm/l pastrez numai cei 2 xifo(la pesti mai mari de 9cm, 3 l/cm...si cum xipho ajung lejer la 10...3x10l=30l x2 =60l si cam asta e tot acvariul). Doresc sa cumpar un gourami ablastru sau galben(am inteles totusi ca astia galbeni sunt mai agresivi si nu stiu daca e o idee buna) care stiu ca se face maricel  Ar fi chiar asa suprapopulat?
Acvariul in mare e ciclat(n-am facut teste) dar are 4 saptamani, schimburi de apa am tot facut la 2-3 zile, acum am sa ma duc incet-incet la o data pe saptamana 25%.
Multumesc anticipat.
ps: Pestii sunt inca micuti cam 5 cm cei 2 xipho, 4 cm Molly si Platy si vreo 3-3,5 corry.
This message was edited 2 times. Last update was at 01/10/2009 14:24:44
|
|
 |
ReBella