[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
SFATURI  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
Antoniot
Senior member
[Avatar]

IP:

Sunt un incepator in acvaristica,de curand am intrat pe acest site si am ramas impresionat.
acum cateva luni mi am construit un acvariu dupa instructiunile de pe forum.
un recipient de 90L&45l&50h cu geam de 8 mm la care am adaugat intaritorii in jurul lui din bucati de geam de 6 mm lipite cu silicon formand aspectul unei rame
am consumat 5 tuburi de silicon pt acvarii
l am umplut cu apa si doua galeti de nisip si rezista nu da semne ca ar ceda,sub el am pus un burete pe toata suprafata
dar problema care ma macina e urmatoarea:
ca decor am facut dintr un tub de spuma care se foloseste pe la geamuri pt izolare cred ...(ideea asta am luato de pe forum )si am vopsit spuma cu vopsea spray apoi am dat cu rasina exposidica 5 straturi subtiri,asa cum am fost informat