Pe langa faptul ca respingi sfaturile, nici scoala nu-ti prea place..
Nu e normal sa scrii o fraza atat de lunga si sa nu pui macar un semn de punctuatie.
Ai primit niste sfaturi pertinente, referitoare la numarul de pesti, filtrare si plante, dar le respingi instant.
Daca vrei sa inveti acvaristica, o poti face aici, citind si ascultand de cei care au deja experienta.
Daca nu, eu zic sa-ti gasesti alt hobby si sa nu mai chinui vietuitoarele.
Vai multumesc pentru incurajari nu cred ca exista un loc in lume in care sa primesc raspunsuri mai bune
Acest topic poate sa fie inchis ca aici nu primesc raspunsuri
Si sunt o eleva model la scoala toti profesori ma lauda am avut tot timpul note bune de-asta am si primit acvariu
This message was edited 2 times. Last update was at 16/02/2021 21:54:30
Mai bine alegeai pisica, sigur ai avut de ales intre acvariu si pisica, desi cred ca si pe aia reuseai sa o chinui Banuiesc ca tot asa merge si scoala, profesorul de matematica iti spune ca matematica se face pe caiet special cu patratele dar tu faci matematica pe dictando ca stii mai bine, cam asa si cu acvaristica.
This message was edited 1 time. Last update was at 16/02/2021 22:27:36
Stiti ce observ eu?
Toata lumea care sustine ca iubeste pestii sau are id de fish lover,sunt cam asa.
Daca nu ma credeti,cautati in arhivele forumului (search dupa fish lover) sau fb/insta
P.S:citeste topicurile anei teusdea (eleva ca si tine),ea a ascultat de sfaturile noastre,acum pestii ei duc de 100 de ori mai bine ca inainte.
This message was edited 1 time. Last update was at 16/02/2021 22:37:23
draga colega eu mi-am asumat riscul sa am un acvariu de 12 l pe cheltuiala MEA. eu am luat filtrul, plantele tot parintii niciodata nu m-au ajutat si am 11 ani ffiltru extern, plante etc,
da am facut greseli si pestii mei is bolnavi,insa puilor de guppy le-am facut un nou acvariu...CU PLANTE
am primit aceleasi sfaturi ca si tine
sa iau filtru extern,plante