[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salutare  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
vlado
Junior member

Joined: 31/08/2018 14:56:04
Messages: 6
IP:
Offline

De ceva timp ma bate gandul sa imi fac un acvariu. Citind si vazand video-uri, sunt incepator in adevaratul sens al cuvantului si mi se pare greu si complex. Asa ca dupa ceva cercetari in care aveam mari planuri sa fac un ecosistem, am observat ca sunt foarte departe de asa ceva neavand cunostintele necesare. Fiind foarte milos cu ce este viu , am hotarat ca ar fi mult mai ok sa incep sa fac un acvariu doar cu plante naturale ca sa nu fac experimente pe pesti.
Doresc un acvariu de 50-60L. Asa ca ati fi foarte de folos sa imi spuneti exact ce imi trebuie in termeni cat mai simpli . Sunt din Bucuresti, in caz ca imi recomandati shop-uri.
Filtre, substrat...etc. De preferat sa imi recomandati niste plante nepretentioase ca sa imi fie mai usor. Pe viitor la fel o sa adaug niste pesti care nu sunt pretentiosi si posibil melci sau alte vietati daca intradevar isi au rolul lor in acvariu si se ajuta unii pe altii. In legatura cu pestii, nu m-ar deranja sa nu am multi ,oricum acvariul nu o sa fie foarte mare.
Pana acum am inteles ca sunt plante de prim plan,mijloc,fundal. Voi urma sfaturile si o sa pun si poze cu rezultatele cand va fi cazul. Nu vreau sa ma grabesc deloc, vreau sa iasa cat mai bine de la inceput sa nu ma chinui mai tarziu.
Plantele vreau sa acapareze oarecum acvariul(nu sa fie 3 smocuri in tot acvariul ).
Astept raspunsuri. Multumesc
vlado
Junior member

Joined: 31/08/2018 14:56:04
Messages: 6
IP:
Offline

Acesta ar fi scopul final al acvariului.
[Thumb - amazing-aquascapes-rocks-plants.jpg]

Silviu Man
Aqua Man
[Avatar]