[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
sunt incepator doresc niste sfaturi  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
tudoricazapata
Junior member

IP:

nu pot pune poze din diverse motive, imi poate recomanda cnv niste plante easy care nu necesita aditie de co2? si cv sa mearga la full led?

Orice om are o poveste!
[Email] [Yahoo!]
Faye
Senior member
[Avatar]

IP:

Shaba wrote:
Anubias, egeria, ludwigia, cabomba, java moss ... astea sunt plante easy, care pot fi crescute si cu lumina mai slabuta, si fara aditie de CO2.

Uite, ti s-a raspuns deja.

Bidonul 2016-, Borcanul 2014-2016
375L: 6 scalari, 2 thorichthys ellioti, 2 ancistrusi, 6 ramirezii electric blue, 1 sewellia lineolata, 28 cory panda, trilineatus, davidsandsi, duplicareus
tudoricazapata
Junior member

IP:

vroiam sa m-ai stiu niste pareri de asta am intrebat inca odata!

Orice om are o poveste!
[Email] [Yahoo!]
paradoxx
Aquamaster
[Avatar]

IP:

Te rog nu mai desparti cuvintele "m-ai" "a-si" si etc degeaba,aceste cuvinte se scriu impreunat,iar cele care trebuie sa le desparti le scrii probabil impreunat.
Eu iti recomand sa nu iti iei nicio planta,un acvariu hardscape fara plante,arata bestial.Pentru mine !

Sunt Mandru ca sunt SUMA DEFECTELOR MELE 1488
[Email] [Yahoo!]
tudoricazapata
Junior member

IP:

eu am cerut o parere despre plante, vreau plante dar nepretentioase! daca cineva vrea sa ma ajute sa o faca, nu sa imi tina ore de lb. romana! si crede-ma ca stiu cand si cum se scrie "m-ai , mai" "asi - gresit legat" "a-si corect dezlegat" http://scri.ro/asi-sau-a-si-229.html

singur lucru pentru care am gresit , este ca sunt repezit! si nu stau sa vad ce si cum am gresit!