[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
iluminarea acvariului  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
vladxxl
Member

IP:

buna sunt incepator si vreau sa-mi fac un nou acvariu la care imi trebuie iluminare , acvariul are aprox 75l si vreau sa-l plantez

ce iluminare(neoane/becuri economice) imi recomandati (mai eftine..) , apropo lungimea de 56,5 cm si inaltime de 40 cm

sa nu uit la neoane mai apar ceva numere 840 ,825,etc. ce reprezinta am mai auzit de ceva spectru adica coloritul?

edit : mentionez ca as vrea sa ma in cadrez in cel mai mic cost...

This message was edited 1 time. Last update was at 11/03/2012 13:07:47

scorpionul
Aquamaster
[Avatar]

IP:

in mare gasesti aici cam toate raspunsurile. Daca mai ai intrebari dupa ce te documentezi vom incerca sa iti raspundem

http://www.acvariu.ro/forum/posts/list/2163.page

http://www.acvariu.ro/forum/posts/list/19333.page

http://www.acvariu.ro/forum/posts/list/19334.page

armonia vietii consta in echilibrul pe care il asiguram
[Yahoo!]
vladxxl
Member

IP:

mda am vazut topicurile si inainte de a posta si ultimul nu merge

intrebarile mele raman aceleasi , adica de acolo nu mi-am dat seama de nimic decat ca neoanele alea dau diferite culori... si lungimile
scorpionul
Aquamaster
[Avatar]

IP:

vladxxl wrote:mda am vazut topicurile si inainte de a posta si ultimul nu merge

intra din nou pe ultimul. Eu l-am verificat acum si merge

armonia vietii consta in echilibrul pe care il asiguram
[Yahoo!]
Bogdan_Musat
Membru de baza
[Avatar]

IP:

vladxxl wrote:buna sunt incepator si vreau sa-mi fac un nou acvariu la care imi trebuie iluminare , acvariul are aprox 75l si vreau sa-l plantez