[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Custom made  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
Beni
Junior member

IP:

Zua buna tuturor !
Lets start with the begining cum se spune...

Nu am acvariu (inca) dar ma incanta ideea de a face unul "costum made" adica sa cumpar sticla siliconul si sa-l asamblez comform preferintelor mele.
Ideea ar fi de a face un acvariu mai adanc care la jumatate ar avea o terasa lunga approximativ de 1/3 din lungimea acvariului unde deasemena se poate pune substrat plante, decor...

Intrebarile mele ar fi: ce fel de sticla sa folosesc (grosime, alte caracteristici speciale) ? ; ce fel de "lipici" silicon sa folosesc ?

P.S. sunt total incepator, fiti blanzi
[Yahoo!]
yonutzzz_92
Member
[Avatar]

IP:

Salut.
In primul rand ce dimensiuni vrei sa aiba, poti sa-l lipesti cu Den Braven Aqua.
Bafta.

This message was edited 1 time. Last update was at 27/06/2010 12:03:35

Nano 30l
[Email] [Yahoo!]
beez
Member
[Avatar]

IP:

treci intai la sectiunea despre noi...

http://www.theaquatools.com/building-your-aquarium
cat despre silicon iti recomand bison pentru acvarii,e cel mai usor de gasit si e bun..
terasa o poti face cu spuma de poliuretan
Beni
Junior member

IP:

Da, mersi pentru sfaturi si linkul foarte util. M-am gandit la dimensiunile: L: 50cm / W: 25cm /H: 55cm (Length, Width, Height), iar terasa amplasata la 30cm de fundul acvariului cu o latime de 20cm ( deci cu "coordonate" H:30/55 si L:20/50 )

O intrebare ar fi...siliconul e de ajuns si pentru rezistenta structurala, sau numai pentru curgere // daca nu-i de ajuns, pentru resistenta ce se foloseste ?