Salutari colegi acvaristi.
Numele meu e Sorin si sunt incepator in acvaristica.
Initial am avut un micro-acvariu de 5l in care am tinut 1 betta timp de aprox 2 ani....dupa care a murit
Putin suparat, dupa ce am citit vreo 2 saptamani numeroase articole despre ciclare, azot, plante, alge etc, m-am hotarat sa-mi fac un acvariu putin mai mare (acum imi pare rau ca nu l-am facut macar de 60l) asa ca am trecut la treaba si mi-a iesit un acvariu LOW BUDGET 40l, fara capac
Am cumparat urmatoarele chestii pentru el
1. Filtru Hailea cu debit reglabil 50-200l/h - special pentru betta ca sa nu faca curent mare
2. Incalzitor Resun 50w
3. O lampa de birou improvizata cu un bec economic noname 30w 6400k
4. Aspirator substrat
5. Un autocolant ieftin - singurul loc unde pot pune acvariul este la 2m de fereastra. Stau la parter, soare nu bate direct in geam.
6. vreo 8 kg de pietris cu granulatie 2-4 , culoare alb+negru si ceva albastru (a vrut prietena sa aibe si ea o contributie ) )
7. O substanta care ajuta la ciclare Aqua start ceva de genul.
8. Ferropol picaturi
8. Niste plante nepretentioase, nu stiu cum se numesc.
9. O buturuga de vita de vie - se afla inca la "preparat" intr-o galeata de apa
10. Cateva pietre necalcaroase. Inca nu le-am pus.
In acvariu vreau sa tin neaparat un Betta si pe langa el.. as vrea sa bag vreo 2 corydoras si 6 neoni mici. Stiu ca in functie de personalitatea lui, poate fi compatibil sau nu.... o sa vad pe viitor. Acum urmeaza intrebarile
1. Sunt prea multi pesti pentru 40l ?
2. Exista vreo mancare buna pentru toti ? Pentru beta mi-a mai ramas niste betagram ceva de genul
3. In ce ordine sa introduc pestii ? Ma gandeam intai la corydoras pe urma neoni si betta
4. Am pus vreo 5 plante de suprafata care dupa 4 zile au inceput sa-si dea duhul....au nevoie de vreo conditie speciala ?
5. Ce vietuitoare pot sa bag in acvariu ca sa ma ajute la ciclare ?