[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: Bogdan_Musat
Forum Index » Profile for Bogdan_Musat » Messages posted by Bogdan_Musat
vladxxl wrote:buna sunt incepator si vreau sa-mi fac un nou acvariu la care imi trebuie iluminare , acvariul are aprox 75l si vreau sa-l plantez
ce iluminare(neoane/becuri economice) imi recomandati (mai eftine..) , ....mentionez ca as vrea sa ma in cadrez in cel mai mic cost...

daca astea-s cerintele, adica buget de criza, poti merge cu incredere pe becuri economice: 1-2 cu lumina calda si 1-2 cu lumina rece, de preferinta mai de firma, adica un Philips
tizzle wrote:nici o idee? Poate fi din categoria celor care nu sunt acvatice dar rezista in apa?

nu este o anubias?
arunca o privire aici
bLuEEyEsLady wrote:eu leam pus alor mei apa peste cea din acvariu si au murit amandoi.dar unul si-a revenit de vreo 10 minute dar celalalt nu si sincer nu stiu ce sa mai fac..daca stie careva ceva va rog ajutati-ma

aici era vorba de alta tragedie - peste care a stat prea mult pe uscat
tu, daca-ai pus alta apa peste cea din acvariu, probabil de la robinet - cu clor, nu stiu cum sa-l salvezi si pe celalalt
mihaibaciu wrote:salut,azi dimineata cand am deschis capacul de la acvariu am gasit pe un perete deal lui niste icre de mel,sunt destul de multe.ce ar trebui sa fac?icrele nu sunt in apa.ce trebuie sa fac? e prima data cand se intampla asa cv.cam asa arata icrele