[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: aurel
Forum Index » Profile for aurel » Messages posted by aurel

Pret 120 RON bucata
si eu sunt curios ce s-a mai petrecut cu acest setup, o poza, doua ori macar cateva cuvinte.
felicitari ati deschis un nou drum care de acum va trebui batatorit
vand lampa din imagine, soclu RX7s, bec 150w Aquamedic 13k, pret 500 Ron fara transport

image
Patru fire Limnophilla aromatica, au in jur de 20 cm.
Patru fire Rotala macrandra+multi pui.
Pret 30 RON, transportul il achit eu.
Imi pare rau nu am vrut sa par ironic, am fost mai critic dar in sensul constructiv. Nu sunt incepator intr-ale acvaristicii, as putea spune ca sunt cativa anisori buni de cand cresc plante si pesti iar setup-ul prezentat aici nu mai este de actualitate (nu e olandez), probabil te-a indus in eroare numarul de posturi de pe acest forum, dar nu e un criteriu dupa care sa ma judeci. Nu vreau sa-ti mai poluez jurnalul. Mult succes
Iti spun ce nu imi place:

Pietrele, eu as intoarce piatra din dreapta si as mai adauga in ca una putin mai mica in partea stanga. In spate e mai ok sa fie substratul mai gros, dupa poze as zice ca e o groapa in spatele pietrelor?!!! Flame moss-ul cum l-ai prins? Rotala e cea care pluteste?

Pietrele sigur nu sunt calcaroase? mie imi par a fi! daca ai KH=3 poate nu or fi. Folosesti apa de osmoza?

Mai lucreaza putin la hardscaping (ti-am zis mai sus cum as aranja eu pietrele), vezi ca sunt destule exemple pe internet, cel mai la indemana fiind youtube.
are mult albastru, cred ca aveai mai mult succes daca deschideai discutia in topicul dedicat marinelor
Ciprian!! pozele m-au lasat cu gura cascata, arata impecabil bazinu tau