[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: kazaku
Forum Index » Profile for kazaku » Messages posted by kazaku
Faci cum crezi tu, eu zic ca ii poti baga in aceeas zi fara sa ai fatalitati.
adiacvaristu60 wrote:Iar petele de pe inotatoarea anala sunt insemnul masculilor,se numesc oceli.Pana acum au fost pui,la maturitate arata altfel putin,mai ales auratusul mascul care va deveni aproape total negru !Ocelii pacaleste femela sa i-a lichidul fertilizator la depunerea icrelor,crezand ca sunt icre cazute,asta este rolul lor!Cam toti masculii ciclizi africani ii au.

Sunt incepator, incerc sa invat din mers. Nu pot vedea poza pusa de tine din cauza ca intru de pe tel si nu pot copia link-ul. Multumesc mult pentru ajutor.

Mai am sa vad daca e vreo problema cu elongatus. Doamne idiot mai sunt, am scris estere in loc de mpunga elongatus. :
Pai tocmai asta e problema,ca nu stiu. Am auzit de gris, unde apar pete albe pe ei, si m-am gandit sa nu aiba esterele. Iar la auratus nu inteleg din ce cauza e asa negru pe bot si burta. Restu sunt normali.
Pune si tu niste poze. Startere poti pune pana si chinezarii. Acum depinde cat duc si droserele.
Pai normal al dura ceva vreme sa se acomideze. Dar eu zic ca merg bagati si ca cateva zeci de minute uji dupa ceilalti. Poti baga usor caeruleusi si brusc demasoni. Or sa fie debusolati si ametiti si au mai mult timp caeruleusi sa se acomodeze, pana isi revin demasoni. Acum depinde cat de mari sunt.
Am observat la un auratus ca s-a inegrit pe gura si pe burta, si la unele estere o pata alba pe dorsala anala. Am sa incerc sa pun si niste poze.
Super tare. Cand am vazut poza, am crezut ca e de minim 240l.