[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: alcoor
Forum Index » Profile for alcoor » Messages posted by alcoor
Message
dau cu coasa prin acvariu. daca sunt amatori sa dea un semn
salutare oameni buni!
am revenit dupa ceva timp si vreau sa va rog sa-mi spuneti parerea voastra despre ce se intampla cu unul din ancistri mei:
se pare ca scopul vietii lui a este sa-i fugareasca pe ceilalti colocatari.cum iese din scorbura ii ia la ture. e cel mai mare peste din acvariu.
e normal sa faca asa sau trebuie sa-l duc la psihiatru :-)
am facut rost de niste pomacea frumosi si cam vreau sa scap de ceilalti. in plus sper ca pomacea sa nu se inmulteasca asa repede ca astia
Imi permit sa deschid un topic referitor la aceasta substanta care se spune ca omoara melcii. asta pentru situatiile cand inmultirea nu mai poate fi controlata stie cineva mai multe despre substanta asta? a folosit cineva? ce efecte are asupra plantelor si pestilor?
da mai multe detalii referitoare la acvariu: volum, filtrare, specii de pesti....
din cate stiu eu, daca pesti nu au suficient spatiu nu se dezvolta asa cu trebuie. daca in acvariul de 20l ai 20 de guppy ei n-o sa se dezvolte niciodata asa cum trebuie. oricum, parerea mea e sa te lasi de acvaristica daca tii pestii in conditiile astea.
daca te deplasezi pana la Ramnicu Valcea gasesti un magazin foarte bine aprovizionat. daca vii da-mi da stire sa-ti spun cum ajungi.
nu trebuie sa-ti faci probleme despre inmultirea lor. ai sa intrebi cum poti stopa inmultirea deja pe mine m-au disperat. ii folosesc pe post de hrana vie, ca in valcea nu gasesc asa ceva, dar tot nu fac fata la ritmul lor de inmultire