[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: Alexandru92
Forum Index » Profile for Alexandru92 » Messages posted by Alexandru92
Ca si neoane au fost in el Life glo2 20w si pe ele scriau 61cm si 24 diametru.... Dar sau ars imediat,nu stiu de ce ... cum pot verifica daca pot pune de 58 cm ?
Plus ca la aceste neoane pot lua doar de la Hagen Sun glo20 w sau life glo 20 w...din cate am observat eu sunt singurii care au de 61 cm
Si la pompa de aer care imi recomanzi ?
Crezi ca nu o sa imi reziste plantele in el ? nu am de gand sa pun eu stiu ce plante pretentioase sa zic asa
Sunt incepator si as vrea sa va cer cateva sfaturi inainte de a achizitiona accesoriile necesare. Astazi m-am hotarat sa merg la hornbach sa fac cumparaturi . Detin un rio juwel 125l la care momentan am doar partea de iluminat (uimindu-ma ca este T8 si de 61 cm ci nu este T5), probabil fiind un model mai vechi. Ce model de pompa de aer spuneti sa iau TetraTec APS150 sau Eihem 100 sau alte indicatii ? Ca si incalzitor optez pentru acest model Incalzitor Eheim Thermocontrol 100W,este bun ? Ca si filtru extern am un sunsun 603B debit de 400l/h reglabil umplu cu mini siporax si inele de ceramica plus un burete, face fata acestui acvariu? Astept pareri, va multumesc !
Numele meu este Alexandru si sunt din Timisoara si am 24 de ani ! Urmaresc de circa 1 an acest forum si in sfarsit m-am hotarat sa imi cumpar si eu un acvariu. Am achizitionat de la un amic un acvariu rio juwel 125. Acvariul momentan nu are nimic decat suportul de iluminat si am cumparat 25 kg de nisip de la hornbach 2-5mm granulele. Sper sa invat cat mai multe de la voi si sa nu va dezamagesc ! O zi buna tuturor!

Forum Index » Profile for Alexandru92 » Messages posted by Alexandru92