[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
O eroare care s-a dovedit benefica  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
wizzard_6
Member
[Avatar]

IP:

Ma numesc Victor Blagovici,sunt incepator in ale acvaristicii .
In primul rand doresc sa multumesc celor care isi impartasesc experienta acvaristica cu cei care sunt la inceput, in momentele in care am avut nevoie de indrumari,le-am gasit aici si va multumesc pentru asta.
Am dorit sa am in casa un acvariu mic,ceva la 60L,l-am facut,m-am "ciclat" odata cu ciclarea lui,iar acum deja planuiesc unul la 350L,pe scurt m-am virusat si eu))
Istoria incepe in felul urmator. Am cumparat un tanc de 60L iar un coleg "cunoscator"m-a sfatuit sa-l las o saptamana nepopulat,fara sa-mi pomeneasca despre ce inseamna "ciclare"
si ce inseamna un acvariu. Dupa ce am lasat o saptamana acvariul cu apa declorinata in el,am cumparat 3 Electric yellow iar dupa 3 zile a inceput "distractia" cand am facut un test de apa si m-am trezit
cu amonia. Am intrat in panica nestiind ce am de facut si am inceput sa citesc temeinic pe aici deoarece am realizat ca am inceput ciclarea cu pesti,fara sa vreau. La gandul ca nu am cumparat acei pesti ca
sa-i omor am inceput sa ma documentez ca sa pot remedia situatia. Am coborat PH-ul la limita inferioara suportata de cichlide,am schimbat zilnic 20% din apa,am ajutat cu "Stability" si "Prime" produse de
Seachem dar rezultatele intarziau sa apara. Am scos din filtre carbunele dar inca nu stiu daca aceasta operatiune a fost benefica bacteriilor sau pur si simplu trecuse timpul necesar trecerii de la