[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Sunt incepator in ale forumului !  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
catalos
Senior member
[Avatar]

IP:

Am un acvariu mp aquapro de 63 litri, echipat cu un filtru intern aquaball (EHEIM), si incalzitor JÄGER (tot EHEIM).
Ca specii de pesti am in speta mai mult vivipari:

pereche platy, pereche molinezi negri din specia balon, pereche molinezi albi veliferi, 2 perechi goupi, pereche xipho verde(specia cu innotatoare negre), 2 sanitari albi, doi din aceea maro de seamana cu puiul de somotei, si doi tetrazoma, care nu inteleg de ce se alearga toata ziua prin acvariu.
Mai am si 3 melci din aceea portocalii.

Ca plante, am o singura planta naturala (nu ma pricep inca cum se numeste) si inca 4 artificiale.

Cum am mentionat si in topic, sunt un incepator.Nu stiu sa va spun ce substrat am in acvariu, dar este un pietris mic (nu shtiu a aproxima dimensiunea lui).Nu stiu sa va spun nici ce lampa este aceasta situata pe capacul acvariului, sau ce putere are, nici macar dimensiunea tubului nu am masurat-o inca.

Am nevoie de ajutorul si sfatul vostru pentru mai multe probleme.
Mai exact ma intereseaza daca cu filtrul pe care il am eu mai am nevoi de instalatie de CO2, si daca da, ce model ar merge impreuna cu acest filtru ?
Apoi ma intereseaza daca careva dintre dvstra are plante de substrat, de vanzare, chiar si de suprafata (plante cu aspect placut privirii-care sa fie ok din toate punctele de vedere in acest acvariu), evident la preturi cat mai rezonabile, sau daca careva dintre dvstra doneaza plante.