[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
vietate ciudata in acvariu  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
tgc
Junior member

IP:

In primul rand tin sa va salut. Sunt incepator in acest domeniu si incerc sa ma informez cat mai mult. Acest forum m-a ajutat foarte mult si multumesc tuturor.
Problema mea e ca in acvariu (Rekord 60) intre filtru si geam, a aparut o vietate ciudata, cam de 1 cm cand e linistita, pentru ca se intinde si se strange :-) ca un vierme.
Daca cineva a mai vazut asa ceva, sa ma lumineze si pe mine.

image

Edited by Lofty
Ti-am redimensionat eu imaginea si ti-am unit posturile.
tgc
Junior member

IP:

as incerca, numai ca nu pot edita postul. rog un administrator sa stearga poza si o sa pun una mai mica. multumesc.
calin_gherman
Ultra High Member
[Avatar]

IP:

M-ai pus pe ganduri.
Aspectul, descrierea ta si logica ma duc spre familia Planaria (Dugesia tigrina, Planaria maculata sau Schmidtea mediterranea)...detaliile microscopice atat de bine surprinse de tine, cu acel uter ramificat, sau din contra, tub digestiv ramificat nu ma conving 100% ci doar 90 %. Mai ales ca-i lipsesc unele aspecte macroscopice caracteristice Planariei...insa tot stiinta imi spune ca imaginile surprinse la paraziti difera foarte mult in functie de miscarile acestuia, momentul fiziologic in care e surprins si multe alte elemente.
Dar nu exclud intrutotul posibilitatea de a fi o...leech...lipitoare. Sunt specii de lipitori care traiesc in apa dulce care nu au aspectul acela tipic al lipitorilor, asa cum il stim noi.