[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Pesti "din flori"  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
giostana
Member

IP:

Pesti "din flori"

Salut. Am un acvariude 20 l facut cam de o luna.2 guppy ,1 xipho, 2 sanitari,2 molly, 5 neoni.

Acum cateva zile,in acvariu am vazut niste mogaldetze care stateau ascuni printer plante.prima zi 1 apoi inca 2.
i-am mutat sa nu-i mamance careva.
Nu stiu ai cui sunt copii ca sunt incepator si….m-am uitat atent la ei si parka sunt guppy.parca sunt femela de guppy in miniatura.au burta mai umflata si coada aia lunguiatza.

Guppy sunt micuti,este posibil ca ie sa fi facut pui?stiam ca fac multi aprox 100.si daca da observam cand ii face si ar fi trebuit sa scape mai multi.nu 3!

Sper ca ati priceput ceva din descrierea mea.
[Email]
Araldq
Senior member
[Avatar]

IP:

Daca era la prima fatare femela atunci cel mai probabil a fatat undeva in jur de 10 pestisori..iar daca au scapat 3 e ok. O femela adulta poate fata si 40-50, De 100 la o femela de guppy eu personal nu a mauzit pana acum.

Be what you will, You are destiny!
[Email] [Yahoo!]
bogdan.panait
Member

IP:

E foarte posibil sa fie din flori, mai ales daca n-ai nici o femela in acvariu. Daca puii nu sunt negri si daca xipho are coada ca o sabie, atunci verdictul este : Guppy! Daca ai cumparat plante de suprafata la pungulita, cum se vand p-aici, e posibil sa fi primit si puii cadou.

Another one bites the dust
[Yahoo!]
Dolly
Dust in the wind
[Avatar]

IP:

bogdan.panait wrote:Daca ai cumparat plante de suprafata la pungulita, cum se vand p-aici, e posibil sa fi primit si puii cadou.