[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Compatibilitate pesti  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
ho29702
Junior member

IP:

Salut,

Am un acvariu plantat de 54l, in care as adauga ceva pestisori.
Initial m-am gandit ramirezi + scalari + neon + un sanitar. Am citit putin, sunt compatibili, dar scalarii au nevoie de mai mult spatiu, deci cad.
Nu am precizat, dar sunt incepator, si ramirezi intra in categoria intermediari, si desi imi plac enorm, m-am decis sa nu chinui niste pesti atat de frumosi.

Acum m-am gandit la o alta configuratie:
- neoni (4-6 indivizi)
- Barbus Tetrazona SAU Rasbora espei SAU endler (4-6 indivizi). Aici doar una din specii, nu toate 3.
- specia Labeo (bicolor, frenatus, etc..) ca sanitari (1-2 buc)

Mentionez ca nu doresc clasicii vivipari: guppy si xypho, dar doresc pestisori frumos colorati.

Astept parerile voastre legat de compatibilitatea pestilor mentionati anteriori, precum si orice alta sugestie de combinatii.
koala
Batran si obosit
[Avatar]

IP:

Bazinul e micut...

- as recomanda un card de 8-10 neoni si 3-4 corydoras... poate si 1 Ancistrus.
- 2 melci galbeni Pomacea.
- atat!

Alta varianta:
- Barbus tetrazona (sumatranii) sunt "rautaciosi"... acolo poti tine 4-5 exemplare.
- 1 Ancistrus si 3-4 corydoras.

Observatii:
- Labeo ies din discutie... ei NU sunt "sanitari", cresc mari si sunt agresivi (intre ei).
- Endlerii sunt tot guppy.

Samson & Delilah (2002) - Marele African (2007) - Angels in heaven (2010) - Life is like a box of chocolates (2011) - Nemo's House (2012) - The Big One (2012) - Cubul (2013) - The Return (2014) - Back to the roots (2015) - Un sumatran, doi sumatrani (2020)
ho29702
Junior member

IP:

Multumesc pentru raspunsul prompt.