[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Filtrare peste betta  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
steff1g
Junior member
[Avatar]

IP:

Salutare tuturor!
Din prima "experienta" acvaristica am un acvariu gol de vreo 15-17L, si ma gandeam ca in loc sa stea pe balcon gol as pune un peste betta in el.
acum am cateva intrebari pt cei mai experimentati:
-filtrul as vrea sa pun unul cascada, sa il las pe minim (am citit ca nu sunt foarte amatori de curenti sau apa oxigenata)
-ce plante se pun? e ok ca in orice acvariu plante easy, sau necesita altceva mai complex?
-acvariu se cicleaza? (nu ma certati, am citit prin netul asta ca betta nu are probleme cu ciclarea )
-astept orice alte sfaturi care imi pot fi de ajutor

Viata e scurta! Daca nu o putem lungi, sa o facem lata! http://jasminetravel.ro/
[WWW] [Yahoo!]
scorpionul
Aquamaster
[Avatar]

IP: