[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Acvariu nou Juwel Vision 180, fara cabinet  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
condorul
Unripe member

IP:

Buna la toti!

Sunt incepator, am primit un acvariu ca in titlu, ideea e ca l-am pus pe un cabinet mai putin lung decat acvariul, astfel ca raman aprox 2.5cm din laterale afara...mi-e cam teama sa pun apa, e periculos sau merge?

Aici o poza cum arata...:

image

A doua mea intrebare se refera la ce pesti credeti ca ar fi indicat sa pun in el...vreau ceva nepretentios si frumos in acelasi timp...imi sugera cineva o combinatie de 100 neoni si 50 enleri...ce parere aveti?

Multumesc mult anticipat!

Lucian: ti-am editat link-ul sa se vada aici poza (selectezi linkul si apesi pe butonul [Img] de deasupra ferestrei de editare

This message was edited 2 times. Last update was at 15/01/2016 20:39:38

rari
Membru de baza
[Avatar]

IP:

Buna.La a doua intrebare,nu ti-ar placea guppy si plante naturale?

"Sarac e cel ce se simte sarac, caruia îi trebuie neaparat mai mult decat are." -Mihai Eminescu
"Honeste vivere, neminem laedere, suum cuique tribuere"
[MSN]
kyoshoy
Member
[Avatar]

IP:

Nu e bine. acolo e mai mult de 2,5 cm, vreo 7-8 zic eu. Si chiar si fara asta, masa e prea fragila sa tina peste 200 de kg, cat va avea bazinul plin. Eu n-as risca.

Numai prostii au doar convingeri si nici o indoiala!
[Yahoo!]
condorul
Unripe member

IP:

Am masurat...sunt cate 6 cm in stanga si in dreapta...am pus o poza mai mare...deci sa cumpar un cabinet special?...am gasit cel ami ieftin la 850Ron...

http://imageshack.com/a/img905/467/TTqZAL.jpg

This message was edited 1 time. Last update was at 15/01/2016 16:28:07

koala
Batran si obosit
[Avatar]

IP:

Salutare,