[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Betta si alte specii ovipare cu inmultire usoara  XML
Forum Index » Anabantidae
Author Message
3pointshoot
Unripe member

IP:

Salutare la toata lumea ! Sunt nou pe forum , insa in acvariistica nu sunt tocmai un incepator . Nu as putea insa sa ma laud nici ca sunt cine stie ce profesionist in schimb :-) Vreau sa imi amenajez in camera mea un perete intreg cu rafturi cu acvarii . Sunt convins ca ar arata superb . Am inmultit pana acum mai toate speciile vivipare , insa daca nu voi reusi sa scot ceva puiuti si de la speciile ovipare nu o sa ma pot considera niciodata acvariist in toata puterea cuvantului . Am de gand sa incep cu betta la care inmultirea pare destul de facila . Am si eu o micuta rugaminte : poate cineva sa imi mai enumere cateva specii ovipare care se inmultesc relativ usor ? Si in primul rand m-ar interesa acele specii la care dupa depunere parintii nu dau navala in icre
[Yahoo!] [MSN]
RaresLuc
Senior member
[Avatar]

IP:

Chiclidae.
Eu am scos prima data pui de Chiclasoma Nigrofasciatum.
[Email]
DrHyperLaur
Junior member

IP:

poti spune despre betta ca depun (relativ) usor... dar nu poti spune acelasi lucru si despre cresterea puilor... nu totul se reduce la actul depunerii in sine... pana sa ai betta la marimea unui pui de guppy e cale lunga ;)
[Yahoo!]
Araldq
Senior member
[Avatar]

IP:

Macropodus se inmultesc usor iar (asemanator cu betta oarecum)..ar fi o "incalzire" buna.
Apoi ciclide..la care inmultirea e si mai usoara odata ce ai o pereche
Cory iar se inmultesc usor (marele secret este apa proaspata care are efect declansator odata ce sunt maturi)
Si usor iarasi mi s-au parut jandarmii (primii pe care i-am reprodus dintre ovipari)